Sceince Fiction Wiki
Advertisement

Uthulyth HvuuTaphull - wielcy przedwieczni, pochodzący z dalekich zakątków kosmosu, z Galaktyki Pr'icherion zwanej w oryginalnym języku Uhlun Abun Thuula. Przybyli z niej na Archio Island, w celu skolonizowania planety na której się znajduje, i rozwinięcia resztek swojej cywilizacji. Po długiej obserwacji wielu planet, odnaleźli idealny do zaabsorbowania gatunek- Draconisów Białych. Mieli oni największe zdolności w galaktyce wśród wielu gatunków, to też skłoniło Klan, do przybycia na ziemię i zaabsorbowanie ich. Przyjęli ciała, oraz nazwiska klanu szlacheckiego- De Rose.

Członkowie:

Zephyrluun (Remus De Rose)

Zephyrluum aka Remus Abraham De Rose- pri'cheriański Wielki Przedwieczny. Pochodzi z dalekiej galaktyki, skąd ich wygnano. Przed wszechświatem, dowodził wojskami Uthulythów przeciwko Methoplenom, i przegrał. Jego klan został wygnany, i wyludniony. On i pięciu jego potomków przetrwali. Po odkryciu Ptaków, zainteresował się tym, i wcielił siebie, oraz swoją rodzinę w ciała Klanu De Rose, przyjmując ich nazwiska. Jednak zespojenie się z ciałem ptaka, zajęło im niewyobrażalnie wiele lat, przez co zamknęli się w kokonach, i zahibernowali. Saton go uwolnił, i od teraz Remus wrócił do życia. Jego bracia nazywają go "Królem".

Remus De Rose poraz pierwszy pojawia się w siódmym odcinku. Daje się poznać jako ktoś budzący przerażenie. Jest bardzo przystojnym, i bogatym arystokratą. Z pozoru wydaje się być miłą osobą, ale pod maską tego "ideału" kryje się jego druga strona. Jest bardzo niewdzięczny, co daje po sobie poznać mordując Satona, mimo uwolnienia go. Jest bardzo fanatyczny, i zrobi wszystko, aby duma rodu De Rose pogrążyła świat w chaosie, a on wydałby plon tylko członków swego klanu. Jego sarkazm posunął się za daleko, o czym świadczy jego wieczna chęć droczenia się. Gdy jednak nie widzi przed sobą kogoś godnego, zmienia się w znudzonego arsytokratę. Jest dobrym szermierzem, co pokazuje niszcząc swojego poplecznika jednym ciosem. Ceni sobie piękno, a gatunek Draconisów Białych ceni sobie jako idealny, dlatego przyjął jego formę. Jest całkowicie biały, kryształowobiały. Ma czerwone oczy, w których odbija się piekielny blask, bowiem z piekłem jest utożsamiany jego ród. Na jego oku znajduje się blizna, pozostałość po wielkiej wojnie. Nosi czarny mundur, a na nim srebrzysty szal, i przeważnie srebrną zbroję z naramiennikami. Potrafi wytworzyć katanę energetyczną, błyszczącą wszelkimi kolorami. 

Methysken (Gerhard De Rose)

Methysken znany też jako Gerard De Rose- prawa ręka Remusa i najstarszy z jego synów. Jego główną zdolnością jest Pri'cheriańska Aura. Dzięki temu jego siła, szybkość, oraz umiejętności nagle zwielokrotniają się. Tę sztukę, łącznie z fechtunkiem ćwiczył latami. Zaraz po swoim ojcu, jest jedną z najsilniejszych postaci w serii. Zabity przez zjawy stworzone przez Gotfryda.

Wraithyst (Gotfryd De Rose)

Wraithyst aka Gotfryd De Rose- potwór ukrywający się w ciele szlachcica. Kolejny członek Klanu. Został poznany jako ostatni (pojawił się na ekranie trochę później niż Gerd). Jest o wiele słabszy od starszego brata i ojca, jednak jego umiejętności tworzenia zjaw i zmor wystarczają, aby budzić postrach. Jest teoretycznie mocniejszy niż brat, głównie dzięki możliwości zmiany formy (którą tamten utracił). Jest najinteligentniejszy. Debiutuje w odcinku 10 ale dopiero w odcinku 11 i 12 ma rolę głosową, i ukazuje się jego moc w pojedynku z Revised Salinatorem. Zabity przez Pri'cherion Blitza.

Kvallhyth (Hohenheim De Rose)

Hohenheim De Rose- właściwie Kvalvyth członek Klanu. Brat Rotgiera De Rose i Romulusa De Rose. Nie posiada transformacji, lub nie została po prostu pokazana w serialu. Wchłonięty przez Bedlamite w 8 odcinku. Był wcześniej wojownikiem na dworze Remusa. Po przegranej wojnie próbuje razem z całym klanem podbić naszą planetę. Hohneheim pojawia się tylko w ósmym odcinku Archio Adventures. Razem ze swoim partnerem, jak i bratem bliźniakiem- Romulusem wyrusza na poszukiwanie Raku. Zostaje jednak zawołany klątwą Pri'cheriańską przez Beda. Przyzwany, patrzy jak brat dopytuje się Okariego o Raku. Później pełni tylko rolę obserwatora, a na jego oczach Romulus zostaje pokonany i wchłonięty. Ucieka przed Bedlamite, jednak poddaje się mu. Teraz jest częścią Ostatecznego Bedlamite. Powraca po śmierci Bedlamite'a, i zostaje odesłany do Wurasume.

Qwryth (Romulus De Rose)

Qwryth znany też jako Romulus De Rose- porywczy oraz wściekły członek Klanu. Przyjaciel, jak i partner bojowy Hohenheima. Został pokonany przez Salinatora, i wchłonięty przez Bedlamite. Był wcześniej wojownikiem na dworze Remusa. Po przegranej wojnie próbuje razem z całym klanem podbić naszą planetę. Romulus pojawia się tylko w ósmym odcinku Archio Adventures. Razem ze swoim partnerem, jak i bratem bliźniakiem- Hohenheimem wyrusza na poszukiwanie Raku. Zostaje jednak zawołany klątwą Pri'cheriańską przez Beda. Przyzwany, dopytuje się Okariego o Raku. Ten jednak odpowiada, że jest on jego bratem, i że nie da mu go skrzywdzić. Salinator II ratuje sytuację, mówiąc mu, że to on jest Raku. Romulus opowiada mu o swojej zemście za Aqomathipleta (Rotgiera). Walczy z nim, po czym zostaje zmuszony do przejścia transformacji. W niej jest zmutowanym łabędziem, dużo większym od Rotgiera. Qwryth, bo tak się naprawdę nazywa zostaje jednak znokautowany przez Super Salinatora (Salinator ze wszystkimi gadżetami), i wraca do ptasiej formy. Dobija go Bedlamite, który wraca do formy po absorbowaniu Exa i Druziona II. Zostaje poddany symbiozie z Bedem, i od teraz staje się częścią "Ostatecznego Bedlamite".

Aqomathiplet (Rotgier De Rose)

Aqomathiplet posługujący się imieniem Rotgier De Rose- najsłabszy, i najmłodszy członek Klanu. Brat Hohenheima, i przybrany brat Romulusa. Jego transformacją jest potwór przypominający jaszczura. Ginie z rąk Raku. Jako pierwszy pokazał się w serialu. Nikt nie poznał jego ptasiej formy, gdyż jak opisuje autor- ta forma była tylko przykrywką. Był wcześniej wojownikiem na dworze Remusa. Po przegranej wojnie próbuje razem z całym klanem podbić naszą planetę. Rotgier pojawia się już w trzecim odcinku, gdy jako pierwszy wychodzi z kokonu. Został wezwany do Phantonurra, i walczy ze swoimi przeciwnikami. Nie daje rady w walce, więc przechodzi transformację- staje się wielkim potworem o kształcie ludzkim, jednak jaszczurzym ciele. Spada wraz z ruinami zamku, i przygnieciony nimi ginie. Po jego śmierci Romulus i Hohenheim chcą go pomścić.

Symbionty

Klan De Rose, po przebudzeniu posiada zdolność odtwarzania przy pomocy opętanych naukowców zmarłych postaci, jako symbiontów. Tracą jednak dawną osobowość, i stają się marionetkami Klanu.

  • Bedlamite- symbiont powstały z DNA zwłok nieznanej osoby. Krążą pogłoski, że był synem Inkwizytora, ale to tylko domysły.
  • Executioner- symbiont powstały z DNA Primusa Nihlotroka. Jest potężniejszy niż jego poprzednik.
  • Trion- symbiont powstały z DNA Erratena. Jest potężniejszy niż jego poprzednik.
  • Druzion II- cyborg, powstał z DNA Druziona. Jest potężniejszy od poprzednika.
Advertisement